тірі және өлі табиғат балабақша - өлі және тірі табиғат дидактикалық о…

profile_image
Eliza
2024-07-11 12:59 76 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
тірі және өлі табиғат балабақша - өлі және тірі табиғат дидактикалық ойын [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Табиғат екіге бөлінеді: Өлі табиғат және тірі табиғат. Кәне бәріміз қайталайық. Өлі табиғат және тірі табиғат. Өлі табиғатқа су, ауа, жер, күн, бұлт. Топтағы. Балабақшада оқытудың негізгі міндеті — жан-жақты ақыл-ой қоршаған өмір жайлы болу керек: табиғат құбылыстары (тірі және өлі), адамдар. Табиғат екіге бөлінеді. Тірі табиғат және өлі табиғат. — Балалар, біз қандай табиғатқа жатамыз? — Біз тірі табиғатқа жатамыз. – Тау мен тас қандай табиғатқа жатады? — Өлі табиғатқа жатады. Өлі табиғат және тірі табиғат. Мақсаты: Балаларды өлі және тірі табиғат туралы, жан жақты түсінік беру. Ойлау және сезіну қабілеттерін қалыптастыру. Табиғатқа. 20 Өлі және тірі табиғатпен таныстыру, ол туралы өз ой – пікірін айтуға Табиғат бұрышындағы өсімдіктер туралы дидактикалық ойындар ойнату. Балалар тірі және өлі табиғат арасында, тірі организм мен олардың өмір сүру ортасындағы байланыстарды орнатуды үйренеді. Мақсаты: Балаларды өлі және тірі табиғат туралы,жан-жақты түсінік беру.Ойлау және сезіну қабілеттерін қалыптастыру.Табиғатқа деген қамқорлыққа тәрбиелеу. Алдын-ала жұмыс және оқу іс әрекетіне дайындық: Табиғат туралы әңгімелесу Сөздік жұмыс: Тірі табиғат,өлі табиғат Дидактикалық материал: Суреттер, құм, тас,су. Табиғат екіге бөлінеді: Өлі табиғат және тірі табиғат. Кәне бәріміз қайталайық. Өлі табиғат және тірі табиғат. Өлі табиғатқа су, ауа, жер, күн, бұлт. Топтағы балалар, гүлдер олар тірі. Тірі және өлі табиғат балаларға арналған презентация. 2. Біз неше түрлі заттармен кездесеміз. Олар тірі және өлі табиғатқа жатады. 3. Балалар тірі,олар сөйлеседі,күледі. 4. Күшік пен мысық та. Балалар табиғаттың өзі екіге бөлінеді тірі және өлі болып. Тірі табиғатқа: өсетін,көбейетін,тыныс алатын,қоректенетін нәрселерді жатқызамыз.-Қане кім. Сөздік дидактикалық ойын! «Не жаман, не жақсы» Бізді қоршаған орта тірі және өлі табиғат болып бөлінеді. Жеке тапсырма! бермін балаларға. Тірі табиғатпен өлі табиғатты нысандарын анықтау. "тыңдап қой" дидактикалық ойын. Тірі табиғат өлі табиғат нысандарын топтастыруға тапсырма береді Өлеңді тыңдап,сұрақтарға жауап беру. Тірі табиғат: көріктенеді, тыныс алады,өсіп-өнеді, қозғалады, жүреді сөйлейді. Өлі табиғат: көректенбейді, тыныс алмайды,өсіп-өнбейді, қозғалмайды,өспейді. Сөздік жұмысы: өлі және тірі табиғат. Қостілдік компонент: табиғат – природа, тірі табиғат живая природа. Керекті құралдар: суреттер, схемалар, ұлғайтқыш, тәжірибеге арналған ыдыстар. Тірі және өлі табиғат балаларға арналған презентация. 2. Біз неше түрлі заттармен кездесеміз. Олар тірі және өлі табиғатқа жатады. 3. Балалар тірі,олар сөйлеседі,күледі. 4. Күшік пен мысық та. Мысалы, өлі табиғатқа жататын су мен топырақ тірі табиғаттың өкілдері үшін тіршілік ортасы бола алады. Тірі табиғатқа кіретін жаратылыстар – тірі. Күтілетін нәтиже: Нені білуі керек: Тірі табиғат қоректенеді, тыныс алады, өсіп — өнеді қозғалады, сөйлейді, еңбек етеді. Нені игереді: Табиғат ерекшеліктерін есте сақтап, әңгімелеп айтуды Нені біледі: Табиғатты аялап, қорғауды біледі Читайте также. Мақсаты: Білімділік: Балаларға қоршаған ортадағы тірі және өлі табиғат туралы түсінік беру. Олардың бір бірімен байланысы жайлы мағлұмат беру, танымдық әрекетін шыңдау. Дамытушылық: Сөздік логикалық қабілеттерін, ой қиялдарын, қызығушылық сезімін дамыту. Балалардың «Өлі және тірі табиғат» тақырыбында білімдерін тереңдету.Қоршаған ортаның нысандарына жағымды қарым- қатынасты қалыптастыруды үйрету. Дене шынықтыру. Нұсқаушының жоспары.






подушка элемент аскона
жк грин сити алматы
маршрут поезда уральск - астана тальго
жд перевозки актау
мемлекеттің қаржылық қызметі

.
==============================================================

~~~~~ санаторий сарыагаш ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.