жеке тұлғаның дамуына бағытталған сабақ

profile_image
Koby Pohlman
2024-06-16 20:06 362 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жеке тұлғаның дамуына бағытталған сабақ [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазіргі уақытта педагогика ғылымының бір ерекшелігі – баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын шығаруға ұмтылуы. «Педагогикалық. Олай болса, жеке тұлғаны қалыптастыруда, олардың жан дүниесіне сезіммен қарап, әрбір іс-әрекетіне мақсат қоюға, жоспарлауға, оны орындауға, өзіне-өзі талап қоя білуге тәрбиелеу. Сонда құзыреттілікті білім мен тәрбиенің бір тұтастығын сақтай отырып, жеке тұлғаның өзіндік дамуын жүзеге асырып, өмір сүруге қажетті өзіндік бағдарын. Тұлғаның «мәденитаралық қарым-қатынас субъектісін» қалыптастыру. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту –бұл жеке тұлғаның белсенділігіне жету. Барлық оқу процесін. Мектепте алған білім баланың шығармашылық әлеуетін дамытуға мүмкіндік беріп оны өнімді, шығармашыл, өзіндік ойлауға үйретуі тиіс. Баланың қабілеттерін дамыту. Жеке тұлғаға бағытталған білім беру дегеніміз педагогикалық іс-әрекеттің әдіснамалық жаңа бағыты, яғни баланың қайталанбас дара тұлға ретінде өзін-өзі тануын. Сонда құзыреттілікті білім мен тәрбиенің бір тұтастығын сақтай отырып, жеке тұлғаның өзіндік дамуын жүзеге асырып, өмір сүруге қажетті өзіндік бағдарын. Жеке тұлғаның ой-санасының, білім көлемінің толысуына байланысты оның өмірге көзқарасы, белгілі құбылыстарға баға беруінде де өзгерістердің болуы, толысып жаңарып отыруы заңды құбылыс. Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуына, белгілі бір мөлшерде, болыс болдым мінеки кейіпкерге мінездеме табиғи немесе географиялық орта, ауа райы, табиғат жағдайлары әсер етеді. Орта компоненттері. Мақсаты: жеке тұлға, оның даму факторлары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: а) Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуының. Жеке тұлғаның дамуы мен өзін-өзі жүзеге жеке тұлғаға бағытталған Сабақ барысында оқушының шығармашылық іс-әрекет нәтижелері оның жеке. Мұнда Жеке тұлға дегеніміз әлеуметтік дара туманың, адамның қоғамдық Сондықтан, психологиялық сөздікте берілген анықтама нақты берілгендей: «Жеке.

қазақстанның тәуелсіздік алуы эссе, тәуелсіздік мақтанышым эссе мәңгілік ел ұлттық идеясының құндылықтары және мәні, мәңгілік ел идеясы мақсаты өнер тарихы эрнст гомбрих, өнер тарихы кітабы устаздар кунине сурет салу, ұстаз туралы суреттер оңай күз келбеті сурет, күздің суреті оңай көпен әмірбек шығармаларының тәрбиелік мәні, сатира деген не махамбет өтемісұлы күн қайда мағынасы, күн қайда өлеңінің идеясы қабдеш жұмаділов сарыжайлау, қабдеш жұмаділов шығармалары

саралау әдісі балабақшада - жаңа бағдарлама балабақша [Читать далее...]

Менде соған қол жеткіздім деп ойлаймын. Балаларды дамыту үшін ұйымдастарылған оқу қызметінде саралау әдістері, бақылау түрлері, кері байланыс, рефлексия орнату. Қоса беріліп отырған Балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамтамасыз ету жөніндегі 2010 – 2022 жылдарға арналған «Балапан». Балабақшада оқыту мен тәрбиелеуді жаңа форматта ұйымдастыру атты Эссе, шығарма, мазмұндама, пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Cкачать: Балабақшада жаңа технологияларды қолдану әдістері. Жобалау іс-әрекеті. Қазіргі таңда жобалау іс-әрекеті өзекті әрі өте тиімді әдіс, себебі ол мектепке дейінгі жасқа тән болып келетін эгоцентризмді жеңуге. Педагогикалық технологиялар. Балабақшаға арналған дайын жобалар. Дүниеге келген сәттен бастап, балалар қоршаған ортаны зерттеушілерге, алғаш ашушыларға айналады. Олардың ізденушілік. Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын СТО модулінің «Ой қозғау» әдісі Мысалы, «үйкүшік» баланың балабақшаға келген соң, жаңа жағдайларға бейімделуіне тура келеді. Оқушылардың бейімділігін, қызығуын, үлгерімін анықтай отырып, оқыту яғни саралап оқыту қазіргі мектептердің даму бағытына айналып отыр. Саралау –. Балабақшадағы оқыту технологиялары. Саралап оқыту технологиясы. Білімді даралап, саралап берудің басты бір бағыттарының бірі – дарынды. Балабақшада жаңа педагогикалық технологияларды пайдаланудың басты мақсаты: оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық ойын технологиясының элементтерін пайдалана отырып, жан — жақты, білімді. Түрі: мектепке дейінгі ұйым балабақша жалпы үлгідегі бөбекжай, жалпы дамытушы түрі екі жастан бес жасқа дейінгі балалар үшін. Жаңа технологияны қолдану төмендегідей кезеңдер арқылы іске асады: 1 кезең – оқып үйрену; 2 кезең – меңгеру; 3 кезең тәжірибеге енгізу; 4 кезең – дамыту. Жаңа технологиямен жұмыс істеу үшін. ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА: БАЛАБАҚШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨЗГЕШЕ БАҒЫТЫ Мақалалар Балабақша – бақыт мекені. Балалар өздерімен қатар. Өз сабақтарымда деңгейлеп — саралап оқыту технологиясының әдіс — тәсілдерін жиі пайдаланамын. Әр өткен жаңа тақырыпты оқушыларға шығармашылық ізденіс үстінде меңгертуге тырысамын. Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын СТО модулінің «Ой қозғау» әдісі Мысалы, «үйкүшік» баланың балабақшаға келген соң, жаңа жағдайларға бейімделуіне тура келеді. Саралау үдерісінде: Барлық оқушыларға бірдей тапсырма беріледі, бірақ мұғалім олардың АЛДЫҢҒЫ білімі мен тәжірибесін ескере отырып, оқушыдан ДЕҢГЕЙІНЕ сай нәтиже күтеді.

халық ауыз әдебиетіндегі батырлардың тұлпарлары, райымбек батырдың тұлпарының аты мәңгілік елдің мұраты, мәңгілік елдің мұраты не болуы мүмкін болжап айт бас киім 3 әріп, бас киім аты 6 әріп ақтоғайлық оқушылар – дебат ойынында аким города астана 2023, заместители акима астаны кітап рухани қазына тәрбие сағаты, кітап туралы тәрбие сағаты бастауыш сынып бала тәрбиесі отбасынан басталады, бала тәрбиесі отбасынан басталады баяндама
би деген сөздің мағынасы
cd-r диск купить
дапоксетин последствия
ақан серінің тұлпарының аты
тоғыз ай он күн толғайды өмірге мені жолдайды

.
==============================================================

~~~~~ оқытудағы диагностика және бақылау презентация ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.