өсіргіш заттардың ашылу тарихы - өсімдіктерде өсу стимуляторы реттеуші…

profile_image
Lawrence
2024-07-26 17:50 58 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
өсіргіш заттардың ашылу тарихы - өсімдіктерде өсу стимуляторы реттеуші ұғымына анықтама беріңіз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Өсімдіктерді қолда өсіру әдісін меңгере алмағандықтан, табиғаттың бергенін ғана місе тұтты. Сондықтан бұл кезең жинаушы кезең деп аталды. Адамзат. Биология, 11 сынып, презентация. Өсіргіш заттар. Өсіргіш заттардың өсімдіктерге әсер ету механизмі. Ауксин әсері. Оқу мақсаты: 11.1.7.3 – өсімдіктердің өсуіне. Тамыр – өсімдіктің жер асты мүшесі (1-сурет). Қызметі: а) тамыр – топырақтан сіңірілген суды және онда еріген минералды тұздарды сабаққа өткізеді; ә) өсімдікті. Өсіргіш заттардың ашылу тарихы, өсімдіктерде өсу стимуляторы реттеуші ұғымына анықтама беріңіз Жоғары сатыдағы өсімдіктерде гибберллиенге ұқсас заттар да кездеседі, тіпті бір өсімдіктің өзінде гибберллиннің 2-3 түрі кездеседі. Өсімдіктер физиологиясы (гр. φύσις – табиғат және гр. λόγος – ілім) – өсімдіктің өсуін, дамуын, көбеюін, тыныс алуын, қоректенуін, қоршаған ортаның қолайсыз жағдайына бейімделуін. Жасушада тірі ағзаларға тән зат пен энергия алмасу, органикалық қосылыстардың түзілуі, өсу, көбею, тыныс алу жүреді. Жасушаның ашылу тарихы микроскоптың шығуына байланысты. Өсімдіктерді қолда өсіру әдісін меңгере алмағандықтан, табиғаттың бергенін ғана місе тұтты. Сондықтан бұл кезең жинаушы кезең деп аталды. Адамзат. Өсіргіш заттардың өсімдіктерге әсер ету механизмі. Ауксин әсері. Жануарларда гуморальдық (химиялық) реттелу гормондардың есебінен жүзеге асады, яғни. Биологиялық белсенді заттарға әртүрлі қосылыстардың көп саны жатады. Олардың ішіндегі ең маңыздысы: алкалоидтар, жүрек әсерінің гликозидтері, известия нан рк. серия геологии и технических наук сапониндер. Ауксиндер (көне грекше: αὔξω – "өсемін") – өсімдік жасушаларында түзілетін физиологиялық маңызы зор, өсу процестеріне демеу болатын өсімдіктер.



маркетингтік орта дегеніміз не - медиаорта дегеніміз не [Читать далее...]

Маркетинг іс-әрекеттерін жүргізу ортасының түсінігі. Маркетинг ортасының құрамдас бөліктері. 2. Маркетинг ортасының бақыланатын және бақыланбайтын. Болады: сыртқы маркетингтік орта және ішкі маркетингтік орта. орта туралы бар ақпаратты жинап, абайдың нақыл сөздері жинақталған қара сөзі оның болашақ жағдайына болжам Нарықты сегменттеу дегеніміз не. Микроорта дегеніміз фирманың өзіне жəне оның клиенттерге, яғни жабдықтаушыларға, маркетингтік делдалдарға, тұтынушыларға, бəсекелестерге жəне байланыс аудиторияларына қызмет көрсету. Бәсекелестік орта ұғымы. Бәсекелстердің түрлері Медиаорта: ішкі, жергілікті байланыс аудиториялары, мемлекеттік мекемелер байланыс Тауар туралы шешім. Маркетингтік орталар • Маркетинг ортасы дегеніміз • Маркетинг ортасын зерттеу барысында ол орта келесі түрлерге бөлінеді: • ♦ макроорта • ♦ микроорта • ♦ медиаорта 4. Бәсекелестік орта ұғымы. Бәсекелстердің түрлері Медиаорта: ішкі, жергілікті байланыс аудиториялары, мемлекеттік мекемелер байланыс Тауар туралы шешім. Мұндай маркетинг қағидаттарына сәйкес маркетингтік қызметтің негізін түсініп, өнім немесе қызметті жасау және сату циклындағы барлық қатысушылар үшін жұмыс. Маркетинг ортасы дегеніміз — ол фирманың маркетинг бөлімінің мақсатты клиенттерімен тиімді байланыс орнатып, оны үзбей сақтау мүмкіндіктеріне əсер ететін белсенді субъектілердің жəне күштердің жиынтығы [1-3]. 1-бөлім. Маркетингтегі SWOT талдау дегеніміз не. Бизнесте, әсіресе маркетингте, бизнестің өзіне әсер етуі мүмкін әртүрлі факторларды зерттеу маңызды. Осылайша, маркетингте SWOT талдауы өте. Swot талдау дегеніміз не; 2-бөлім. swot талдауын қалай жасауға болады Бұл маркетингтік бюджеттің болмауына байланысты. Бұл мобильді қолданба транзакциясының төмендеуіне әкелуі мүмкін. Пән туралы мағлұмат. Пәннің жалпы еңбек сыйымдылығы 123 сағатты құрайды, оның 6 сағаты аудиториядағы сабақтарға бөлінген және 117. Фирманың маркетингтік ортасы — фирманың шегінен тыс əрекет етіп, маркетинг қызметінің басшылығына мақсатты клиенттермен табысты ынтымақтастықты орнату жəне оны сақтау мүмкіндігіне əсер ететін белсенді күштер мен субъектілердің. Маркетинг ортасы дегеніміз –ол фирманың маркетинг бөлімінің клиенттермен тиімді байланыс орнатып, оған әсер ететін белсенді субъектілердің. Маркетингтік орта дегеніміз не, медиаорта дегеніміз не Медиаорта 12 Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 13 Кіріспе Маркетинг ортасы дегеніміз ол фирманың Маркетинг ортасын зерттеу барысында ол орта • макроорта • микроорта • медиаорта Макроорта. Менеджмент гуруы Питер Друкер айтқандай: «Маркетингтің мақсаты – сатуды қажетсіз ету». Сату мен жарнама – тұтынушы тартып, тұрақты сөз тіркесі 10 мысал олардың. Маркетинг». Пәннің мазмұны. 1. Кіріспе. Маркетингтің теориялық негіздері мен түсініктері. 2. Маркетингтік зерттеулер. 3. Маркетингтік орта. 4. Өнім. 2.1 «Маркетинг» пәнінің мазмұны. 1. Кіріспе. Маркетингтің теориялық негіздері мен түсініктері. 2. Маркетингтік зерттеулер. 3. Маркетингтік орта.

қыран жас это в школе что әлемнің жеті кереметі мәтін, әлемнің 7 кереметі абай шығармашылығына арналған әдеби кеш, ұлы халықтың ұлы абайы эссе абай шығармаларындағы педагогикалық, абай өлеңдерінің адами құндылықтары эссе хан кене мұхтар әуезов оқу, мұхтар әуезовтың драмалық шығармалары ұбт таңдау пәндері мамандық, ұбт негізгі пәндер 2025 мамандықтың барлық түрі қазақ тілімен байланысады эссе, мен таңдаған мамандық эссе қазақстандағы еңбек нарығындағы ағымдағы жағдай, қазақстандағы жұмыссыздық себептері ағылшын тілі 3 сынып activity book жауаптары
жазира байырбекова қызға тілек текст
қазақстан көп ұлтты мемлекет емес
қазақстан тарихы тест жауаптарымен скачать
жасанды интеллект түрлері
шырын туралы тақпақтар

.
==============================================================

~~~~~ бекболат тілеухан алаш ұраны скачать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.