дарындылық эссе - дарындылық деген не

profile_image
Willis
2024-06-21 17:32 165 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
дарындылық эссе - дарындылық деген не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Дарындылық – бұл жүйелі, өмір бойы дамып келе жатқан психиканың сапасы. Ол адамның жетістіктерінің бір немесе бірнеше түрлерінде басқалармен салыстырғанда жоғарырақ нәтиженің мүмкіншілігін анықтайды. Дарынды бала – бұл бір немесе басқа жұмыста ашық, анық кейде өте жоғары жетістікпен бөлініп тұрады. Бүгінгі күнгі көптеген психологтар дарындылықтың сатысын, өзіндік сапасын, даму мінезін – бұл (табиғи) не гендік күрделі өзара әрекеттің нәтижесі деп санайды. Мақсаты: Жас таланттарды мектеп қабырғасынан ғылымға қызықтырып, олардың танымдық көзқарастарын қалыптастыру, дарынды тұлғаның дамуына, қалыптасуына психологиялық ықпал жасау. Дарындылық оқуға деген танымдық мұмкіндіктері мен қабілеттердің біртұтастық жеке. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» атты Жолдауының он жетінші бағытында: «бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз үшін оқытудың әр оқушының білімі мен қабілет деңгейінің тиімділігін бағалаудың біртұтас жүйесін жасау керек» – деп көрсетілген. Дарындылық деген не? Кейбір зерттеушілердің айтуынша, дарындылық бұл заттардың жиынтығы. Ол белгілі бір қызметті жүзеге асыру арқылы оған жетістікке жету мүмкіндігіне байланысты болуы. Таным теориясының басқа ғылыми теориялардан түбiрлi айырмашылығы – ол бiлiмнiң қалыптасуы мен негiзделуiнiң жалпы ұстанымдарын, объективтiк қатынастарды қалыптастырады. Дарындылық сапалы қабілеттердің өзіндік бірлесуі: оның арқасында іс-әрекет жақсарады. Дарындылық—адамның өз бейімділігі арқылы, шығармашылықпен жұмыс істеу арқылы қалыптасатын қасиет. Педагогтардың алдында тұрған бірден-бір мәселе – баланың даму психологиясы және оның тұлға ретінде қалыптасуы туралы оқыту мен тәрбиелеу әрқашан негіз бола. Біраң оны әрмен ңарай дамытпаса, ондай дарындылық та өз нәтижесін бермейді. Үстаздың барлығы бірдей дарынды емес. Үстаз әдепті, іскер, шебер, өнерлі болуы. Дарындылық бұл жүйелі, өмір бойы дамып келе жатқан психиканың сапасы. Ол адамның жетістіктерінің бір немесе бірнеше түрлерінде басқалармен салыстырғанда жоғарырақ нәтиженің мүмкіншілігін анықтайды. Дарынды бала бұл бір немесе басқа жұмыста ашық, анық кейде өте жоғары жетістікпен бөлініп тұрады. Платон, А.Кастлер, Ф.Гамильтон сияқты ғалымдар дарындылық туа біткен қасиет деген. Декорт, Гообс, Локк сияқты ғалымдар дарындылық адам баласының даму барысында тәрбиеге байланысты дейді. Дарындылық ол талант. Адамның басқа адамнан айырмашылығы, бір ерекшелеп тұрған қасиеті деп ойлаймын.Қай кезде де ол көрініп тұрады, оны дами түспесе адам іштей қиналып, өз ортасын, өз кәсіпін таба алмайды.Жоғарыда айтып кеткендей дарын мейірімділік пен сүйіспеншілік болған жерде ашылады деп жазған екен, мұнымен келісемін, ал үйде агрессия болса ол адам жабылып қалады, содан мамандық таңдарда әке-шешесінің айтқанымен кете барады. Интеллектуалды дарындылықтың қандай түрлері бар? Біз шығармашылық және интеллектуалды дарындылықтың неден тұратындығын және олардың қандай кіші түрлері бар екенін түсіндіреміз. Дарындылық туралы жалпы түсінік туралы қазақша реферат яғни оның сәттілігінен не сәтсіздігінен байқалады. Қызығушылық — адамда обьективтілікті жан-жақты бейімділік — нақты іс. Дарындылық бұл бірдей өмір шартында, қатарларымен салыстырғанда үйрену мен оқытуда аса жоғары қабылдаулары мен шығармашылықтың ерекше көрініс беруі. Дарындылық бұл тек ақыл-ой дамуының. Дарындылық деген не?» (Мектеп түлектері арасында кәсіптік бағдар беру жұмыстарын күшейту бойынша «Мамандық әлемі» айлығына орай өткізілген тәрбие сағатының жоспары) 9 – сынып. Дарындылық адам бойындағы ерекше қабілет атты Баяндамалар, реферат, пәні Басқа. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Рензуллидің дарындылық моделі. 1 – интеллектуалдық. компонент (зейін, ес, және ойлау үрдістерінің деңгейі) 2 – креативтік немесе. шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгейі. Таным теориясының басқа ғылыми теориялардан түбiрлi айырмашылығы – ол бiлiмнiң қалыптасуы мен негiзделуiнiң жалпы ұстанымдарын, объективтiк қатынастарды қалыптастырады.

8 наурызға көрініс бастауыш сынып, аналар мерекесі тәрбие сағаты 1 сынып с-300 украина количество, установка с-300 сколько ракет бұл қоян сипаттау, қоян туралы сипаттау мәтіні 3 сынып альбумин сухой белок купить, альбумин атырау купить қандай қызықты мобильді қосымшаларды білесіңдер, қосымшаны құрудың қандай кезеңдерін білесіңдер смешные тосты на день рождения мужчине, тосты на день рождения прикольные короткие мужчине

дүниежүзілік су айналымы манызы - үлкен және кіші су айналымы [Читать далее...]

Дүниежүзілік су айналымы" 10 сынып атты Ашық сабақ, пәні География. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Дүниежүзілік су айналымы" 10 сынып. Материал туралы қысқаша түсінік. Сабақ жаратылыстану бағыты бойынша 10сыныптарға арналған. Үлкен және кіші қан айналым шеңберін құрайтын бөлімдерді ажыратады. Берілген сызба бойынша қанның қозғалу бағытын белгілеп, бөліктерін атайды. Көк және қызыл түспен артериялық және веналық қанды белгілейді. 11 de set. de 2022 Жер шарында төрт мұхит бар: Тынық, Атлант, Үнді және Солтүстік мұзды. Мұхиттың 150 – 200 м тереңдіктегі су қабатының айналымы Мұхит. Сабақ негізделген оқу мақсаты. Гидросфера,дүниежүзілік су айналымы,дүниежұзілік мұхтит жайлы толық мағлұмат алады.Судың қасиеті,олардың маңызы туралы білім қалыптастырады. Оқу нәтижелері. Барлық оқушылар. Судың қадірін ұғыныды,ұқыпты пайдалануды оқып үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі. Картамен жұмыс жасайды, мұхиттарды таба біледі. Кейбір оқушылар. Қосымша ізденеді,мұхит бөліктерін, судың маңызы туралы біледі. Алдыңғы оқу. Гидросфера,су қабығы жайлы білімін толықтарыды. Өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді. Жоспар. Дүниежүзілік су айналымына қатысып, құрлыққа жауған судың біразы өзендер арқылы Олардың ағыны саға, саласынан асып, адамдарға және шаруашылыққа үлкен. Кіші немесе мұхиттық су айналымы — мұхиттар мен теңіздердің бетінен буланған ылғал құрлыққа тасымалданбай, су бетінен аспанға тік көтеріліп конденсацияға ұшырап, теңіздер мен мұхиттардың бетіне жауын-шашын болып. Сабақ негізделген оқу мақсаты. Гидросфера,дүниежүзілік су айналымы,дүниежұзілік мұхтит жайлы толық мағлұмат алады.Судың қасиеті,олардың маңызы туралы білім қалыптастырады. Оқу нәтижелері. Барлық оқушылар. Судың қадірін ұғыныды,ұқыпты пайдалануды оқып үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі. Картамен жұмыс жасайды, мұхиттарды таба біледі. Кейбір оқушылар. Қосымша ізденеді,мұхит бөліктерін, судың маңызы туралы біледі. Алдыңғы оқу. Гидросфера,су қабығы жайлы білімін толықтарыды. Өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді. Жоспар. Біздің бүгінгі тақырыбымыз – "Су айналымы".Күн мұхит, көл және өзен суларын қыздырады да, су булану процесінде су буына айналады.Өсімдіктер де, транспирация. Жаңа сабақ- І- бөлім: Мұғалім сөзі:Жер ғаламшарында ғана су бар екендігін сендер білесіңдер. Балалар, Шолпанда су тек қана газ күйінде, ал Марста тек қана мұз түрінде кездеседі екен.Жер бетіндегі су гидросфераны құрайды. Гидросфераға –мұхиттар мен теңіздер,көлдер мен өзендер, бөгендер мен мұздықтар, жер асты сулары мен атмосферадағы ылғал жатады. Жер бетіндегі тіршілік үшін гидросфераның маңызы зор. Балалар, сендер судың қандай маңызы білесіңдер? бірнеше оқушыдан өз ойларын сұрау/. ЖоспарыІ.КіріспеІІ. Негізгі бөлімЖер бетіндегі су айналымы мен жылдық су балансы маңызыІІІ. ҚорытындыІV Пайдаланылған әдебиеттеріКіріспеЖер бетіндегі су айналымы -- жер шарындағы судың күн қуаты мен салмақ күшінің әсерінен үздіксіз тұйық айналу процесі. Су жер шарындағы мұхиттар мен құрлықтардың бетінен буланады. Су булары ауа ағындарымен жоғары көтеріледі де, қоюланып тамшыға айналады. атмосфералық жауын-шашын түрінде мұхитқа қайта. Дүниежүзілік су айналымы. Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға «гидросфера» жайлы ұғым беру. Дүниежүзілік су айналымы және оның маңызы жайлы оқушылардың. Табиғи су айналымы судың жердегі, жер астындағы және оның үстіндегі қозғалысын сипаттайды. Жер суы үздіксіз қозғалыста және үнемі күйін өзгертіп отырады, сұйықтан буға дейін және кері. Табиғаттағы су айналымы — жер шарындағы судың күн қуаты мен ауырлық күшінің әсерінен үздіксіз тұйық айналу процесі. Су жер шарындағы мұхиттар мен құрлықтардың бетінен буланады. Су булары ауа ағындарымен жоғары көтеріледі де, қоюланып тамшыға айналады. атмосфералық жауын-шашын түрінде мұхитқа қайта оралса, бұл құбылыс кіші немесе мұхиттық айналым болады. Мұхит пен атмосфераға қоса құрлықты қамтитын су айналымы үлкен немесе дүниежүзілік су айналымы деп аталады. Дүниежүзілік су айналымына қатысып. Дүниежүзілік су айналымына қатысып, құрлыққа жауған судың біразы өзендер арқылы Олардың ағыны саға, саласынан асып, адамдарға және шаруашылыққа үлкен.


өмір ғой досым скачать
приставка для просмотра тв через интернет цена
қосу және азайту амалдары
казахфильм туындылары
аминдер деген не және олардың молекуласының құрылысы қандай

.
==============================================================

~~~~~ qabyldau daryn kz регистрация ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.