ғылымды іздеп дүниені көздеп шәкәрім өлеңдері бойынша шығарма - абайды…

profile_image
Wiley
2024-09-19 14:31 8 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ғылымды іздеп дүниені көздеп шәкәрім өлеңдері бойынша шығарма - абайдың ақын шәкірттерінің өлеңдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ШЫҒАРМА ТАҚЫРЫПТАРЫ 1. «Ғылымды іздеп, дүниені көздеп» (Шәкәрім өлеңдері бойынша). 2. Сұлтанмахмұт поэзиясындағы азаматтық ұстаным. 3. «Алаш Туы астында, күн сөнгенше сөнбейміз!» (С. Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірбаяны Білімділер сайты. Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы өғымірі мен шығармашылы Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы. Ақын Абайдың тікелей шәкірті болғандықтан Шәкәрім ұлы кемеңгердің ақындық дәстүрін жалғастыруда, насихаттауда, үлгі етуде елеулі еңбек етті. «Сондықтан Абай дәстүріндегі көркемдігі жоғары, мазмұн, түр жағынан сонылығы басым, үлкен қоғамдық-әлеуметтік мәні бар лирикалар туғызды. Ақын шығармаларында философиялық сарындағы лирикалық өлеңдер үлкен мәнге ие. Ақынның философиялық мазмұндағы лирикалық өлеңдерінде жырланған ең басты мәселе-адамның және оның жан дүниесінің мәніфәнилік және бақилық болуы, қалыптасуы және тұңғыш жаратушы идеалға, жасаушы туралы бағалау сипаты Шәкәрім философиясының лирикалық келбетін танытады. Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірбаяны Білімділер сайты. Абайдың ақын шәкірттері. Дайындаған. Қ.Мұхамедханұлы. Тұрағұл естелігі Алматы.Дәуір, 1993.-224 бет. 6. Шәкәрім Құдайбердиев. Шығармалары: Өлеңдер. 4.«Шәкәрім -Абайдың талантты шәкірті». «Ғылымды іздеп, дүниені көздеп, екі жаққа үңілдім» деген Абай мектебінен тағылым алып, оның жолын жалғастырған Шәкәрім өлеңдері ақын өлеңдерімен. Ғылымды іздеп, дүниені көздеп, екі жаққа үңілдім» деген Абай мектебінен тағылым алып, оның жолын жалғастырған Шәкәрім өлеңдері ақын өлеңдерімен. Өлеңдер. Абай Құнанбаев. Жасымда ғылым бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ер жеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілінен кеш сермедім. Бұл махрұм қалмағыма кім жазалы. Абайдың «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» атты өлеңінде ақын ғылымды жас кезден бастап үйрену, білудің қажетт. Посмотри ответы прямо сейчас! Абай осы өлеңді аударуды ойға алғанда өмірдің өткіншілігі туралы осы секілді «Ғылымды іздеп, Дүниені көздеп» мәні ашылады. Мұның өзі -. Осы фактінің өзінен-ақ «Жасымда ғылым бар деп» өлеңі 1881 жылғы екені қолмен ұстағандай анық. Дей тұрсақ та, бірер қосымша уәж, дәйектерге көз тігелік. Көпке аян, 1885 жылдың мамыр айында өткен. Шәкәрім Шығыс Қазақстан облысының Абай ауданында өмірге келген. Әкесі Құдайберді Құнанбайдың үлкен бәйбішесі күнкеден туған. Ш.Абайдың немере інісі болғандықтан тәлім, тәрбиені мол алған. Ұлттық дәстүр-өнегесін көріп өскен. Оның көптеген шығармаларының мазмұны айқындағандай, дүниеге көзқарасында Шәкәрім көбіне рационализмге, денизмге бейім. Шәкәрім-пәлсапалық өлең-поэмаларымен елге танымал болды. Ол өленді өнер деп танып, оған биік талап, талғаммен қараған. Ақын шығармашылығында Адам – Қоғам – Дін мәселелері ең өзекті тақырыптар. Бұл мәселелер оның поэзиясының дүниетанымдық және идеялық күретамырлары болып табылады. Басты бет Әдістемелік көмек «Шәкәрім ақын шалқарынан» атты танымдық кештің сценарийі. Әдістемелік көмек. 2- жүргізуші:Шәкәрім Құдайбердіұлының туғанына 160 жыл толуына орай өткізілгелі отырған «Шәкәрім ақын шалқарынан» атты танымдық кешке қош келдіңіздер! «Ғылымды іздеп, дүниені көздеп, екі жаққа үңілдім» деген Абай мектебінен тағылым алып, оның жолын жалғастырған Шәкәрім өлеңдері ақын өлеңдерімен үндесіп жатады. 2-оқушы Оның негізгі тарихи туындысы және әдеби шығармалары аса бағалы дерек көзі ретінде маңызын еш уақытта жоймақ емес.Олай болса, ендігі сөз кезегін гимназиямыздың кітапханашысы Тулеубаева Гулжанат Бейсенқызына берейік. Кітапханашы. Шәкәрім Құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы,ақын өлеңдерінің идеясын ашу, рухани-адамгершілік қағидаларымен танысу,өлеңдерін нақышына келтіре оқи отырып,негізгі түйінді таба білуге дағдыландыру. Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы өғымірі мен шығармашылы Сабақтың мақсаты: Білімділік: bn тобы все песни скачать Оқушылардың Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы. Абай өз шәкірттерінің өлеңдерін үнемі қадағалап отырған. Өзі тақырып беріп жаздырғандары да аз емес. Ұлы ақын жастардың туындыларына сын көзбен қарап. Әсіресе, бұлардың саны, Абай шығармалары қазақ сахарасына жайыла бастаған сайын молая түскен» – дейді Мұхтар Әуезов. Және 1909 жылы ұлы ақынның өлеңдер жинағы басылып шыққан соң, «Абайға еліктеп өлең жазушы ақындар Қазақстанның қай жерінде болса да кездесетін болады». Мұхтар Әуезов «Абай шәкірттері туралы» атты мақаласында: «Абайдың өзі тірісінде, оның айналасына жинаған талапкер, өнерлі жастардың саны көп болған. Көкбай — Абайдың ең талантты ақын шәкірттерінің бірі. Ол Абаймен 1880 жылдардан бастап, жиырма бес жыл жолдас, дос болған адам. Тайыр Жомартбаев – жазушы, драматург 1884 жылы Семей облысы, Абай ауданы, Мұқыр ауылында дүниеге келген. Абай өз шәкірттерінің өлеңдерін үнемі қадағалап отырған. Өзі тақырып беріп жаздырғандары да аз емес. Ғылымды іздеп, Дүниені көздеп, Екі жаққа үңілдім, деп білім табуға шакырса, Шәкәрім жырлары да адамды адал еңбекке, ғылым мен мәдениет үйренуге бағыттайды Әсіресе "Ашу мен ынсап" атты өлеңінде ақын позициясы айқын көрінеді. Үйренсе ғылым менен сан өнерін, Білер еді-ау өнердің не берерін. Танысса ақын, ойшыл адамымен Ұлы Абай: "Ғылымды іздеп, Дүниені көздеп, Екі жаққа үңілдім", — дейтін. Абай мектебінен тағылым алған, Абай жолын жалғастырған Шәкәрім де екі жаққа бірдей назар салады, әлемдік сөз өнерін танып-білуге, оның бар жақсысын бойға сіңіруге, ел игілігіне айналдыруға күш салады.





дитя природы, дитя погоды 4к жау тылындағы бала басталуы байланысы, жау тылындағы бала талдау таным шығармашылық және интуиция, таным және шығармашылық
алконоль купить в караганде
математикадан ғылыми жоба
кандасы и оралманы разница
секции для детей от 2 лет алматы
look at that window

.
==============================================================

~~~~~ bn тобы все песни скачать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.