мәнерлеп оқу өлең - мәнерлеп оқу әдістемесі

profile_image
Debbie
2024-09-20 05:50 8 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәнерлеп оқу өлең - мәнерлеп оқу әдістемесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Әдебиеттік оқу 4 сынып, Алматы бас қалам, жас қала Астанам! 2 топ: Бес жолды өлең құрастыру. Зат есім(1) Сын есім, сын есім(2) Етістік, етістік, етістік(3) Қысқы жолда өлеңін мәнерлеп оқу. Мәнерлеп оқу практикумының теориялық негіздері Лекцияның мақсаты: Мәнерлеп оқу практикумы туралы түсінік. Мәнерлеп оқу мен көркем сөз оқудың ерекшелігін ұғындыру. Мәнерлі оқудың қажетті шарттарына дауыстың анық есітілуі, оның үнділігі, әуені, яғни дауыс күшінің, үннің биіктеуі мен төмендеуі, оку қарқынынын бірде жылдам, бірде баяулауы, лебізділігі жатады. Оқу техникасы дұрыс тыныс алуды, үннің құлаққа жағымды, сөздің, буынның ашық, айқын болуын талап етеді. [1] Дереккөздер. Әдебиеттік оқу 4 сынып, Алматы бас қалам, жас қала Астанам! 2 топ: Бес жолды өлең құрастыру. Зат есім(1) Сын есім, сын есім(2) Етістік, етістік, етістік(3) Қысқы жолда өлеңін мәнерлеп оқу. Абай атындағы ҚазҰПУ студенті М.Шаханов атындағы өлең оқу сайысында 1-орынды жүлделеді. 2022 жылдың 28 қыркүйегінде №169 мектеп-лицейінде. 1-лекция. Тақырыбы: Мәнерлеп оқу практикумы тіл дамыту әдістемесі курсының маңызды бөлімі Жоспары: 1.1 Мәнерлеп оқу мен нақышына келтіре әңгімелеудің әдісі мен тәсілі. 1.2. Көркем сөз өнерінің мәні. Лекция мәтіні: 1. Мәнерлеп оқу-дауысты жай ғана құбылту емес, мәтіннің идеялық- мазмұнын сапалы меңгеруден туған дыбыс үйлесімі мен мағыналық екпін. Мәнерлеп оқу туралы түсінік 1. Мәнерлеп оқу туралы түсінік Байланысты: Тест Бұл бет үшін навигация: 2. Мәнерлеп оқу дегеніміз 3.Мәнерлеп оқудың түрлері. -Даралап оқу. -Мәтінді рөлге бөліп оқыту. -Әндетіп оқу. 4.Даралап оқу 5.Оқушылардың тілін мәнерлеп оқуға жаттықтыру үшін жүргізілетін жұмыстар 6.Мәтінді рөлге бөліп оқыту. 7.Әндетіп оқу. 1) Мәнерлеп оқу. Төменгі сыныптарға кіргізілген өлеңдердің көбі балаларға арналған өлең болып, бұл өлеңдер қарапайым және түсінікті. Máj. 7. Әрі қарай, туындыны, оның жанрын (әңгіме, ертегі, өлең), автордың есімін атау керек. Мәнерлеп оқу, мұғалімнің өзінің қызығушылығы, госпошлина на авто в казахстане оның. Мәнерлеп оқу үшін оқып отырғанын түсініп оқу керек. Мәнерлі оқылмаса, дұрыс оқыды дей алмаймыз. Ендеше бастауыш сыныпта мәнерлеп оқуға үйрету сауат ашу.





еврофарма уральск телефон, еврофарма доставка таксистер дұрыс сипаттама, таксис деген не казакша каракат абильдина песни текст, лупилинен перевод на русский истец гпк рк, гпк рк комментарий эдельвейс актобе, батыс 2, эдельвейс актобе инстаграм инеу экибастуз, инеу специальности после 9 класса қыл тамақ ауруы перевод на русский, жатырдағы рак ауруы
визасыз елдер 2022
мен?? маманды?ым фельдшер
темір жол бекетіне 420 тонна көмір сыйымдылығы 15
жаһанша атындағы білім ордасы: тарихқа тағзым
инфляционные выплаты при выезде на пмж

.
==============================================================

~~~~~ жаңғыру негізі – бәсекеге қабілетті тұлға салтанатты жиынға ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.